نکاتی برای خرید لوازم جانبی دوچرخه

لوازم جانبی دوچرخه اقلامی هستند که همراه دوچرخه نیستند، بنابراین بیشتر لوازم مربوطه را هر فرد بنا به کاربرد و سلیقه تهیه می کند. لوازم جانبی بسیار متنوع هستند، زیرا اندازه و روش استفاده برای هر فرد متفاوت است. دوچرخه سواران حرفه ای مطمئناً کاربردها و انتظارات متفاوتی نسبت به دوچرخه سواران حرفه ای دارند.

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید هر روز به عنوان یک ورزش دوچرخه سواری کنید، یا اگر می خواهید برای کاهش آلودگی دوچرخه سواری کنید، ممکن است نیاز به خرید لوازم جانبی دوچرخه داشته باشید. با ما همراه باشید تا توصیه های آن را مرور کنیم.

 


از لوازم جانبی دوچرخه می توان به آینه، چراغ، توربین، قفل، پمپ، کیف، کیلومتر شمار، قمقمه، جا قمقمه، کلاه ایمنی، دستکش، بوق، روکش زین و راهنما اشاره کرد. در دوچرخه سواری بیشتر داریم. حالا بیایید نگاهی به نکاتی برای خرید لوازم جانبی دوچرخه بیندازیم:

 

چراغ یکی از مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه است و خرید آن در بالای لیست قرار دارد. دارای حالت های مختلفی از جمله ثابت، چشمک زن، رقص نور است که برای دوچرخه سواری در شب بسیار موثر است. برخی از مدل ها توانایی تولید نور لیزر در اطراف دوچرخه در شب را دارند و به این ترتیب حریم خصوصی را برای رانندگان فراهم می کنند. خرید یک مدل شارژی بدون نیاز به باتری بسیار کاربردی تر است.

 

قفل یکی دیگر از لوازم جانبی دوچرخه است که انواع فلزی از پایداری و امنیت بالایی برخوردار است.

 

روکش دوچرخه به شما کمک می کند تا در صورت تصادف از آسیب به بدنه جلوگیری کنید. البته برخی افراد تنها به دلیل جنبه تزئینی از آن استفاده می کنند. این کاور قسمت هایی مانند بدنه اصلی و فرمان را پوشش می دهد.

 

زین یا روکش زین توانایی قابل توجهی در کاهش خستگی شما دارد. اگر به مدت طولانی از دوچرخه استفاده می کنید، توجه به این وسیله در خرید لوازم جانبی دوچرخه در اولویت قرار دارد.

 

پمپ یکی از ابزارهای اصلی هر دوچرخه سواری است، زیرا با سوراخ شدن چرخ ها به راحتی می توانید آن را با پمپ خارج کرده و به راه خود ادامه دهید. پمپ های دستی که وزن کمتری دارند گزینه بهتری برای خرید هستند زیرا جابجایی آنها راحت تر است و می توانید به راحتی آنها را با خود حمل کنید.

 

کیلومتر شمار یکی از ابزارهای مهم برای دوچرخه سواران حرفه ای است، زیرا مسافت طی شده را می توان برای محاسبه میزان کالری مصرفی محاسبه کرد.

 

کیف یکی از وسایلی است که به شما در حمل وسایلی مانند پمپ، آچار یا باتری کمک می کند و در صورت نیاز در دسترس است. این کیف بر روی بدنه دوچرخه نصب می شود و باعث می شود وسایل لازم را همیشه همراه خود داشته باشید.

 

کلاه ایمنی دوچرخه نیز از جمله لوازم جانبی دوچرخه است که ایمنی دوچرخه سوار را افزایش می دهد. استفاده از این دستگاه فقط برای افراد مبتدی یا حرفه ای نیست و یک ضرورت است. هنگام خرید کلاه حتما آن را روی سرتان امتحان کنید تا وزن کمی داشته باشد و به خوبی روی سرتان قرار بگیرد و تکان نخورد.

 

قمقمه عنصر دیگری است که دوچرخه سوار باید همیشه همراه خود داشته باشد و در فواصل زمانی معین آب بنوشد. توجه به این نکته برای حرفه ای ها یا ورزشکاران بسیار مهم است.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: